Domů > Tiskové zprávy > 2019 > Září > Techmania Science Center nabízí možnost snadnějšího zahájení vzdělávacího procesu pro prvňáčky z celého Plzeňského kraje

Nastávající prvňáčci, kteří budou od letošního září navštěvovat základní školy v Plzeňském kraji, budou mít možnost využít nabídky celoroční permanentky do Techmania Science Center zdarma. Vědecké centrum tak chce dětem co nejvíce zjednodušit start celoživotního vzdělávacího procesu, čehož už několik let dosahuje konceptem „Chytrá zábava“.

„Chtěli bychom, aby všechny děti v regionu navštěvovaly Techmanii pravidelně a opakovaně již od útlého věku. Považuji za důležité u dětí objevit jejich nadání, oblast zájmu a rozvinout je. V oblasti vědy a techniky je k tomu Techmania velmi vhodně vybavena,“ říká Vlastimil Volák, ředitel Techmania Science Center.

Techmania Science Center funguje od roku 2008 a svým návštěvníkům nabízí vzdělávání neformální cestou. „Vzdělávání má různé podoby a my bychom chtěli přispět k nabídce vzdělávacích cest. Je na rodičích a zájmu dětí, které cesty si mimo školu vyberou. S postupující personalizací vzdělávání budou děti a jejich rodiče mít stále větší možnost si sami zvolit, jak a kde se naučí znalosti a dovednosti potřebné ve 21. století,“ dodává Vlastimil Volák.

Děti nejen školního, ale také předškolního věku se v Techmanii zábavnou formou přiučí vědě a technice, a to od úplných základů, až po složitější biologické a fyzikální zákony. Stovky interaktivních exponátů, vědecké show, laboratoře a 3D planetárium tak dětem zajímavou a praktickou formou objasní a utuží znalosti, které jim jsou předávány ve školních lavicích.

Více informací o permanentkách zdarma pro budoucí prvňáčky najdete na techmania.cz.