Datum zahájení projektu: 1. 7. 2008
Název operačního programu: ROP NUTS II Jihozápad
Číslo výzvy: 03
Název výzvy: 3. kolo výzvy ROP NUTS II Jihozápad
Název prioritní osy: Rozvoj cestovního ruchu Oblast podpory
Název oblasti podpory: Rozvoj služeb cestovního ruchu, marketingu a produktů cestovního ruchu
Projekt \“Mediální podpora Techmania science center\“ poskytuje marketingovou a informační kampaň k nově otevřenému – TECHMANIA SCIENCE CENTER.
Smyslem projektu je podpořit novou turisticky atraktivní nabídku s marketingovou aktivitou s cílem zvýšení návštěvnosti místa – vytvoření \“imaga místa\“.
CÍLE PROJEKTU:
Cílem projektu je podpořit a zvýšit návštěvnost Techmania science center prostřednictvím základních marketingových nástrojů s důrazem na využití informačních a komunikačních technologií.
Hlavní aktivitou projektu bude marketingová kampaň prostřednictvím tisku, rozhlasových médií a bilboardů na vybraných místech.
PŘÍNOSY PROJEKTU:
- rozšíří spektrum nabídky produktů cestovního ruchu v regionu
- zvýší přitažlivost regionu pro návštěvníky
- zvýší počet návštěvníků regionu
- prodlouží průměrnou dobu pobytu návštěvníků v regionu
- zvýší nabídku v jarních, podzimních a zimních měsících
- zvýší příjmy z cestovního ruchu pro veřejné i soukromé subjekty