Domů > Novinky > 2024 > Březen > Křest knihy Příručka pozemšťana

Křest knihy Příručka pozemšťana

Během velikonočního víkendu se u nás můžete zapojit nejen do Velikonočního eggsperimentování, ale čeká vás také křest knihy Příručka pozemšťana. Autor Jaromír Čtrnáctý napsal knihu ve spolupráci s Techmania Science Center a vy se tak můžete těšit na jedinečný křest, který proběhne v prostorech 3D Planetária. Součástí akce bude nejen autorské čtení, ale také vědecké buskingy a interaktivní audioposlech knihy.
Obsah knihy je rozdělen do čtyř hlavních částí, ve kterých se společně s Jarem, Robinem a strejdou Borisem projdete vesmírem, historií lidstva, hmotou i vědomím. Dozvíte se, která místa ve vesmíru jsou pro nás podstatná a která ne. Naučíte se zastavit Slunce. Připijete si s Kleopatrou. Budete fandit mozku v ringu. A nakonec zjistíte, jaká je vaše adresa v časoprostoru.

Program
11:00 | 12:00 | 16:45
Proč je Země výjimečná
Odhalte společně s Jaromírem Čtrnáctým pomocí několika pokusů a doprovodné show, proč je Země výjimečná.

14:00
Křest knihy

14:15 – 15:00
Autorské čtení
Během autorského čtení „Příručka pozemšťana“ autor knihy představí vybrané pasáže z knihy, a také návštěvníkům odhalí inspiraci za jejím vznikem, zkušenosti z procesu psaní a zodpoví dotazy publika.

15:30
Pauza s Pozemšťanem
Přijďte si odpočinout a zaposlouchat se do knížky Příručka pozemšťana. Můžete si udělat pohodlí v našich sedacích pytlích zaposlouchat se do hlasu autora a zhlédnout tematickou prezentaci.