Základna MARS1 (LARP)

Každé z dětí bude hrát vybranou postavu příběhu a dostane svoji roli v týmu. Stanou se například vědci, piloty, milionáři nebo akčními hrdiny. Každá z postav má jiné schopnosti a dovednosti, se kterými pracuje. Hlavní úkoly jsou předem dané, avšak každé dítě má možnost své postavě přichystat plno originálních zážitků. Někdo bude mít postavu s matematickými superschopnostmi a bude připravovat přistávací sekvence výsadkového modulu, někdo další se vžije do role palubního lékaře, který bude mít za úkol udržet posádku naživu a studovat účinky marsovského prostředí na lidský organismus a připravovat tak lidstvo na trvalé obydlení planety.

V LARP (Live Action Role Playing) jsou účastníci zároveň postavy a tvůrci celého příběhu. Musí vše do nejmenšího detailu vše vždy předem promyslet a pečlivě nachystat a samotná akce je až krok druhý.

Cílem celé táborové hry je společně postavit a úspěšně obydlet první marsovskou základnu. Budou k tomu používat expozice, laboratoře, 3D Planetárium, projekce Science On a Sphere a mnoho dalšího. Zkrátka všechno technické vybavení, které je v Techmanii k dispozici.

Hra už čeká!

Cena:

3000 Kč / dítě
v ceně je zahrnut program a 3x denně strava

Tábor probíhá od 8 do 16 hodin.

Termín:

25. 2. - 1. 3. 2019