Domů > Letní příměstské tábory 2020

Letní příměstské tábory 2020

Techmania Science Center představuje letní příměstské tábory na léto 2020.  Vybírat můžete hned z několika zajímavých témat.

Každé ráno budeme vedoucí i účastníky tábora přeměřovat termokamerou a zároveň jsme skupiny táborníků omezili na 10 osob.

Tábory zakupujte na našem e-shopu Techmania Science Center

Tábor je určen pro děti ve věku 9 až 15 let.

Staň se superhrdinou!

Dokážeš zachránit svět, který ohrožuje geniální vědec prahnoucí po pomstě? Bojuj proti živlům, využívej moderní technologie, vytvoř strategický plán a zvítězíš! Staň se členem týmu superhrdinů, získej superschopnost, zdokonaluj ji a dosáhni oficiálního titulu S. T. (SuperTechmaniak). Budeš muset zvládnout pět dní napínavého zkoumání v laboratořích, vyrábění, inovování své superhrdinské výbavy i akčních zásahů v expozici TSC.

Tábor je určen pro děti ve věku 12 + (ukončená 6. třída).

Ty jsi číslo

Již třetí pokračování úspěšného matematického tábora pro druhý stupeň. V letošním roce se zaměříme na využití matematiky v praktických lidských činnostech a objevech – ve stavebnictví, ekonomii, fyzice nebo zeměpisu. Přijďte si vyzkoušet programování, virtuální realitu a další bohatý program našeho science centra...

Tábor je určen pro děti ve věku 10 až 15 let.

Teorie velkého třesku

Tábor je zaměřen na nejzásadnější okamžiky historie vesmíru. Každý den bude věnovaný jinému období a úkolem účastníků bude podílet se na tomto 13,8 miliardy let dlouhém dobrodružství, které prožijeme během pouhého týdne. Můžete se stát součástí tvorby prvních hvězd, postavit si vlastního dinosaura, objevovat tajemství starých civilizací nebo se vydat na cestu na Měsíc a na Mars. Kromě pestrého a neotřelého programu vás čekají i tematické projekce Ve 3D Planetáriu a 3D Cinema. Tábor je určen pro žáky druhého stupně ZŠ

Tábor je určen pro děti ve věku 2. až 5. třídy ZŠ.

Auta, lodě, roboti

V průběhu tábora se děti seznámí se základními druhy dopravních prostředků. Zkusí si postavit svůj kluzák a podrobí ho zkoumání v aerodynamickém tunelu. Zjistí, na jakých fyzikálních principech plují lodě na hladině a jak se ponorky orientují v oceánu. Zkusí si postavit vlastní raketu na různé druhy pohonu a také proniknou také do tajů robotiky. Tábor je určen pro děti ve věku 2. až 5. třídy ZŠ.

Tábor je určen pro děti ve věku od 8 let.

Základna MARS 1

I ty můžeš letět na Mars! Vyzkoušejte si simulaci přípravy letu na Rudou planetu. Jak by taková cesta měla probíhat, co potřebujeme a co se bude dít po přistání? Život na Marsu již není tak velké sci-fi, jako v letech minulých. Staň se členem „marťanského“ týmu a pomoz s touto misí a to formou larpu! Pojďte dát hlavy dohromady a společnými silami vymyslet plán na osídlení a přežití! Společně se seznámíme s termínem i procesem teraformace, připravíme se na dalekou a nebezpečnou cestu a zkusíme založit novou kolonii. Jaké známe formy života? Je možné se s nimi na Rudé planetě setkat? Lze na marťanském povrchu pěstovat brambory? Dále si v našem Planetáriu můžete vyzkoušet například trénink na astronauta, a to díky exponátu gyroskop. Těšte se, budoucnost je tady!

UŽITEČNÉ INFORMACE

Začátek tábora 8:00 na recepci Techmania Science Center.

Konec tábora 16:00 na recepci Techmania Science Center.

Občerstvení zajištěno po celou dobu tábora včetně pitného režimu.

Program, jídelní lístek a potřebné dokumenty zašle vedoucí tábora minimálně týden před začátkem běhu tábora.

Závazná přihláška Vám přijde po zakoupení tábora. Přihlášení Vaše dítěte bude potvrzeno ze strany Techmania Science Center po přijetí platby a závazné přihlášky.