Domů > Aktuálně > Příměstské tábory > Teorie velkého třesku

Teorie velkého třesku

Tábor je zaměřen na nejzásadnější okamžiky historie vesmíru. Každý den bude věnovaný jinému období a úkolem účastníků bude podílet se na tomto 13,8 miliardy let dlouhém dobrodružství, které prožijeme během pouhého týdne. V pondělí se zaměříme na události, které následovaly v prvních milionech let po Velkém třesku a na tvorbu prvních hvězd. Druhý den bude věnován vzniku naší Galaxie, Sluneční soustavy a také Země a Měsíce. Ve středu se budeme věnovat dávné historii planety Země a období dinosaurů. Čtvrtý den se zaměříme na historii lidstva do poloviny 20. století a poslední den se pustíme do objevování vesmíru. Nejdříve prožijeme souboj o vyslání prvního člověka na povrch Měsíce a poté se vydáme na dalekou cestu na Mars. Vydejte se s námi na cestu objevování tajemství vesmíru. Tábor je určen pro žáky druhého stupně ZŠ.

Cena:

3000 Kč / dítě
v ceně je zahrnut program a 3x denně strava

Tábor probíhá od 8 do 16 hodin.

Termíny:

2. 3. – 6. 3. 2020