Domů > Tiskové zprávy > 2017 > Červen > Nový ceník vstupného

Nový ceník vstupného

Celá Techmanie za jedny peníze – takový je nový model vstupného, který začne v plzeňském Techmania Science Center platit 1. července 2017. V částce 160 korun za osobu bude nově zahrnuta jak návštěva všech expozic, tak i projekce filmů ve 3D Planetáriu a 3D Cinema. Člověk tak bude moci za 160 korun strávit v Techmanii celý den a užít si ji opravdu úplně celou. Rodinné vstupné určené skupinám 4 osob, z nichž alespoň jedna je mladší 15 let, bude nově činit 590 Kč. Za 30 Kč si navíc lidé mohou přikoupit rezervaci na film, tedy přednostní vstup do sálu, bez nutnosti stát v případné frontě.

„Vyšli jsme vstříc našim návštěvníkům, kteří dlouho po spojené vstupence pro expozice i filmy volali. Chceme, aby lidé šli prostě do Techmanie a nemuseli už dál řešit, co si z nabídky vybrat a na kolik je to vyjde,“ vysvětluje novinku vedoucí marketingu Jan Štěpán.

Techmanie nabízí během léta deset interaktivních expozic, virtuální realitu, science show, science busking, gyroskop, pozorování astronomickými dalekohledy, ukázky práce radioteleskopu, programy na Science On a Sphere a filmy v planetáriu a 3D Cinema. Do nabídky planetária se vrací oblíbený film pro děti Astronaut, expozici Edutorium obohatila řada zábavných exponátů z oblasti fyziky. Prázdninová otevírací doba je denně od 10 do 18 hodin, v sobotu až do 19 hodin.